CleanDrive: Yakıt ve Egzoz Sistem Temizleyici

CleanDrive | Dizel | Benzin | Hibrit | Tüm Araçların Yakıt ve Egzoz Sistemini Temizler ve Korur, Parça Ömrünü Uzatır…

• Egzoz Emisyonlarını %60’a Kadar Düşürür
• Yakıt Verimliliğini %15’e Kadar Artırır, Yakıt Tasarrufu Sağlar
• Aracınızda Kirlilikle Oluşmuş Tüm Sorunları Çözer

CleanDrive katkı maddesi değildir. Dizel, benzin ve hibrit araçlar için geliştirilmiş yakıt ve egzoz sistemi detoks teknolojisidir. İngiltere’de üretilmiş, test edilmiş ekonomik ve pratik bir çözümdür. Aracınızı temizler, korur ve parça ömrünü uzatır.

CleanDrive Temizlik Alanları
– Katalitik konvertörü (Katalizör) temizler
– Dizel partikül filtresini (DPF) temizler
– EGR’yi temizler
– Yakıt enjektörlerini temizler
– Silindir kafalarını temizler
– Oksijen sensörlerini temizler
– Turboyu temizler
– Emme manifoldu, gaz–boğaz kelebeğini temizler
– Supap hattı ve yanma odasında oluşan kurumları temizler

CleanDrive Aracınıza Sağladığı Faydalar
– Motor performansını geri kazandırır
– Egzoz emisyonunu %60’a kadar düşürür (muayeneden önce kullanılmalıdır)
– Yakıt verimliliğini %15’e kadar artırır, yakıt tasarrufu sağlar
– Tüm yakıt ve egzoz sistemini temizleyerek güç kaybını önler
– Gaz tepkisini ve rölantiyi iyileştirir
– Motor duvarlarını yağlar
– Parçaların kullanım ömürlerini uzatır
– Şehir içi dur/kalk sürüşler için idealdir
– Kirlilik sonucu oluşan dumanın 3-4 günde kesilmesini sağlar, (Öncelikle dumanın kirlilik sonucu mu yoksa arıza sonucu mu olduğunu bilmeniz faydalı olur)

Otomobil, motosiklet, SUV, 4×4, performans araçları, otobüs, kamyon, kamyonet, iş makinası, özel ağır hizmet makinaları, yat, tekne, askeri araçlar, tanklar, forklift, jeneratör, su pompası, inşaat ve tarım makinaları, çim biçme makinaları, vb. tüm araçlar için uygundur.

Araçlarımızın İçi–Dışı Temiz. Yakıt ve Egzoz Sistemi Temiz mi?
Yakıt yapısında bulunan kimyasal maddelerin yanması sonucu sistemde karbon ve kurum oluşur. Bu kurumlar zamanla yakıt ve egzoz sisteminde birikerek sistemi kirletir, motorun çalışma verimini ve ömrünü etkiler. Bunun için yakıt ve egzoz sistemi temizliği önemlidir.

Araçlarda zamanla yakıt tüketimi artıyor, çekişten düşerek daha gürültülü çalışmaya başlıyor ve zamanında yapılan bakımlara rağmen bu sorunlar devam ediyorsa, sorunun kaynağı sistemdeki kurum ve karbon birikimidir.

Sistem içinde biriken kurum ve kirler, araçlarda rölantide sarsıntılı çalışma, dalgalanma ve durma gibi sorunlar oluşturur. Ayrıca, ısıyı üzerinde tutan kurumlar başta silindirler, pistonlar, sibop, EGR, enjektörler, oksijen sensörleri, katalizör ve dizel partikül filtreleri olmak üzere manifold ve turboda da birikmeye başlar. Verimi azalan sistemde, yakıt tüketimi ve emisyon değerleri yükselir. Bunun sonucu araçlarda arızalar oluşur ve çeşitli sorunlar başlar.

Tüm bu sorunlarla uğraşmak yerine dizel, benzin ve hibrit motorlu araçlarda 20-25 bin km de arıza oluşmadan sistem temizliğini yapmak faydalıdır. 70 bin km üzerindeki araçlarda sistem temizliği hiç yapılmamışsa kurumlar sertleşir. Sertleşen kurumların temizliği zorlaşır. CleanDrive komple sistem temizliğini siz aracınızı keyifle sürerken yapar. (Özellikle kısa mesafeli sürüş yapan araçların sistemi daha çabuk kirlenir)

Daha detaylı bilgilere CleanDrive Türkiye sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

  • 5 yıldız
    Öncelikle şunu söylemeliyim piyasada çok fazla benzer ürün var fakat bu cleandrive bir başka gerçekten bende çok şüpheliydim işe yarayıp yaramayacağı konusunda fakat inanılmaz bir şekilde mucizevi bir fayda sağladı manifold ve egr sisteminde kurum birikintisi sakız gibi olmuştu 1. kullanımdan sonra faydasını gördüm şimdi 2. şişeyi sipariş ettim kesinlikle parasını hakediyor piyasada çok yüksek maliyetlere temizlenen parçaları egzostan atıp temizliyor müthiş bir performans artışı sağladı. Düşünen arkadaşlar muhakkak alın kesinlikle faydasını görürsünüz. Böyle bir ürünü ülkeye getirdiğiniz için çok teşekkürler 2.5 senelik arabamın performansı bu ürün sayesinde halen daha yeni gibi.

    AB 7 Eylül 2022 10:39 Yanıtla
  • 5 yıldız
    çok faydalı olduğunu gördüm bu 3. alışım
    çeyrek depoya koydum depo lambası yanana kadar gezdim fakat İlk gün çok yüksek devirlerde kullandım 5bin 6 bin devirlerde kullandım motor lambası yanmaya başladı arada giderken silkeleme hissettim sonra kendim aküyü sök tak yaparak arıza lambasını söndürdüm 3 gün daha kullandım araba çekiş ve yakıt tüketimi olarak çok farketti çalışması sanki düzensiz gibiydi oda geçti arıza lambası yanmıyor artık aracın Torku yükseldiği için vites geçişleri hissedilmez oldu hikmet beye çok teşekkür ederim aracım 2005 Chevrolet kalos 1.4 SX otomatik vites 150bin km de

    Nihat Avcı 26 Eylül 2022 21:14 Yanıtla
  • 5 yıldız
    Piyasadaki en iyi ürün
    Orijinal ürün yurtdışında araç sahipleri peynir ekmek gibi kullanırken biz burda yeni keşfetmiş satın alıyoruz. Fayda sağlamayacağını düşündüm ama yurtdışı yorumları da çok iyiydi kullandım 3 gün sonra değişiklikleri farkettim. İç aksamı muhakkak temizlemiştir açıp baksak görürüz ama çekiş açısından mucize gaz tepkimesi aşırı arttı arabam 2001 model 104.000km de gaza basar basmaz artık araba ileri atıyor. Hemen devir alıp vites istiyor. Önceden kolay devir almazdı. Şimdi işler değişti turbo takmış gibi gidiyorum. Benzin ibresi de normale döndü param helal olsun.

    Mahir Uluç 15 Mayıs 2023 17:04 Yanıtla

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir