İzocam, Türkiye’nin Süper Markaları Arasında Yer Aldı
Yalıtım sektörünün lideri İzocam, “Superbrands Türkiye” araştırmasında “Türkiye’nin Süper Markaları” listesine girdi.
Türkiye yalıtım sektörüne 60 yıldır liderlik eden İzocam, köklü ve yenilikçi marka gücünü bir kez daha kanıtlayarak, “Superbrands Türkiye” araştırmasında “Türkiye’nin Süper Markaları” arasında yer aldı.
Dünyada 90 ülkede bağımsız marka değerlendirme kuruluşu olarak çalışmalarını sürdüren “Superbrands International” ile birlikte 2005 yılından bu yana “Türkiye’nin Süpermarkalarını” belirleyen “Superbrands Türkiye Organizasyonu” bu yıl 8’incisini gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarını açıkladı. Yapılan araştırma için 3864 marka Superbrands kriterlerine göre değerlendirildi. Bu süreçte 1267 marka “Süpermarka” adayı olarak belirlendi. Organizasyonun bu yılki “Süper Markalar” araştırmasında, bağımsız sivil toplum kuruluşu temsilcilerinden oluşan seçici kurulun oylamasıyla belirlenen 300 marka halk oylamasına sunuldu. 300 marka için İstanbul, Ankara, İzmir’de, kadın-erkek dağılımı eşit olan 18-55 yaş ve tüm sosyo-ekonomik statü gruplarında 2001 tüketiciyle görüşmeler gerçekleştirildi. Puanlama sonrasında 150 marka, Superbrands barajını aşarak başarılı oldu. Araştırmanın 2025 yılı sonuçlarına göre İzocam, 150 marka arasında yer alarak “Türkiye’nin Süpermarkaları” listesine adını yazdırdı.
60’ıncı kuruluş yılında “Biz Geleceğiz” mesajı veriyor
Türkiye’nin süper markaları arasında yer alan İzocam, ülkemizde ve faaliyet göstermiş olduğu ihracat pazarlarında öncü faaliyetlerini sürdürüyor. Uzun yılların deneyim ve tecrübesi ile ISO ilk 500’de daima yerini alan firma, yapımında geri dönüştürülmüş malzemelerin de kullanıldığı, insan sağlığına zarar vermediği ve çevre dostu olduğu kanıtlanmış ürünleriyle, faaliyete başladığı ilk günden bu yana sürdürülebilir geleceğe katkı sağlıyor. 60’ıncı kuruluş yıldönümünü kutladığı 2025 yılında da ülkemizin enerji verimliliği ve sürdürülebilir kalkınma amaçlarına doğrudan katkı sağlayan çalışmalara öncülük etmeye hazırlanan İzocam, 2025 yılı için belirlediği “Biz Geleceğiz” mottosu ile yıllardır sürdürdüğü liderlik, güvenilirlik, çevreye duyarlılık, yenilikçilik ve sürdürülebilirlik stratejisini geleceğe de taşımayı hedefliyor.
İzocam Hakkında: İzocam, 1965 yılında Gebze’de ilk camyünü tesisini kurarak faaliyetlerine başlamıştır. 61 bin m²’lik alana sahip olan Dilovası tesisinde Taşyünü, 86 bin m²’lik alanda bulunan GEBKİM tesisinde ekstrüde polistiren (Foamboard), ekspande polistiren (İzopor) ve İzocam Tekiz markası altında yalıtımlı sandviç panel üreten firma, Eskişehir tesisinde 20.000 m²’lik alanda yaptığı üretimle de elastomerik kauçuk (Optiflex ve İzocamflex) ve polietilen yalıtım ürünleriyle ısı, ses yalıtımı ve yoğuşma kontrolü sağlamaktadır. İzocam’ın 131 bin m²’lik alanda bulunan Tarsus tesisinde camyünü imal edilmektedir. 220 bin m² alan üzerinde kurulu bulunan beşinci üretim merkezi Kayseri tesisinde de taşyünü üretimi yapılmaktadır.
Günümüzde, ülkemizde yalıtım sektöründe 7 farklı ürünü aynı çatı altında üretebilen tek şirket konumunda yer alan İzocam, geniş ürün yelpazesi ve her ihtiyaca uygun yalıtım çözümleri ile zeminden, cephe ve çatıya, duvar ve döşemeden tesisata kadar her uygulama alanına uygun nitelikli yalıtım malzemeleri sunmaktadır. Bunların yanı sıra; sanayi tesislerinden gemi sektörüne, termik santrallerden akustik panellere, vagonlardan evlerimizde kullanılan fırınlara, yangın kapılarından güneş kolektörlerine kadar geniş bir alanda ısı, ses yalıtımı ve yangın güvenliği sağlayan ürünleri ile diğer üreticilere de malzeme temin etmektedir.
Çevre dostu malzemeler içeren İzocam ürünleri en az yüzde 30 oranında geri dönüştürülmüş içeriğe sahip olup İzocam Camyünü üretiminde bu oran %80’e kadar çıkmaktadır. Yedinci doğal kaynak” olarak adlandırılan geri dönüştürülmüş malzeme kullanarak atık yönetimini zirveye taşıyan İzocam, üretim atıklarını kendi ürün imalatında veya farklı alanlarda değerlendirerek sürdürülebilirliğe hizmet etmektedir.